Πολύ σπουδαία μεταγραφή πραγματοποίησε πριν από λίγα λεπτά ο Ολυμπιακός Ανάληψης.
Συγκεκριμένα η διοίκηση ήρθε σε συμφωνία με τον έμπειρο ποδοσφαιριστή που επιστρέφει στην ομάδα μετά από ένα χρόνο, Βασίλη Κρεμύδα.
Ο επί σειρά ετών αρχηγός και πρωταθλητής με τον ΑΟΔ, έμεινε ελεύθερος από τον Ολυμπιακό Διαβολιτσίου όπου αγωνιζόταν από πέρυσι, λόγω του γνωστού θέματος με το μητρώο και τα βρήκε σε όλα με την διοίκηση των “ερυθρολεύκων” και πλέον ανήκει στο δυναμικό της ομάδας του Νίκου Γεωργακλή.
Η φιλία, με τον πρόεδρο Βασίλη Γεωργακλή έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο καθώς είχε πολλές προτάσεις και είναι σίγουρα μία προσθήκη πολύ δυνατή.

