Το μεταγραφικό ντεμαράζ από την διοίκηση του Ολυμπιακού Ανάληψης συνεχίζεται.
Οι άνθρωποι της ομάδας ήρθαν σε συμφωνία με τον αμυντικό Αποστολή Μωραγιάννη που αποκτήθηκε από τον Ολυμπιακό Διαβολιτσίου.
Ο Μωραγιάννης αγωνιζόταν και πέρυσι στον Ολυμπιακό Ανάληψης ενώ κατά το παρελθόν έχει παίξει σε Δαναό, Αστέρα Μικρομάνης, Πανθουριακό και τις Ακαδημίες του Αστέρα Τρίπολης.

