Με 21 παίκτες αποτελείται η αποστολή της Καλαμάτας για τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ στο Κύπελλο Ελλάδος.
Η προετοιμασία ολοκληρώθηκε σήμερα και στη συνέχεια ο προπονητής Νίκος Αναστόπουλος ανακοίνωσε την αποστολή όπου σε αυτή συμπεριλαμβάνεται μετά από καιρό και ο Καραχάλιος που ξεπέρασε το σοβαρό πρόβλημα τραυματισμού.
Ταΐρης, Μέντες, Ασίγκμπα, Μπακαγιόκο, Λουπάνο, Μαβινγκά, Κωνσταντινόπουλος, Καραγκούνης, Παπατόλιος, Μπενίτεζ, Ματέους, Τριανταφυλλάκης, Μπόρχες, Γκότσης, Ρόβας, Αρναρέλλης, Βασιλόγιαννης, Τάτος, Μαρκόφσκι, Μοζέρ, Καραχάλιος.


