Απόλυτα ικανοποιημένος έμεινε ο τεχνικός της Καλαμάτας Νίκος Αναστόπουλος μετά την εμφάνισή της τοπικής μας ομάδας κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Ο έμπειρος στις δηλώσεις του μετά το τέλος της χθεσινής αναμέτρησης δήλωσε ότι η Καλαμάτα αποκλείστηκε από μία μεγάλη ομάδα με ψηλά το κεφάλι και πλέον στρέφει την προσοχή της στο πρωτάθλημα όπου στόχος είναι η κορυφή.

