Ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση του ΑΟ Σπερχογείας όπου συγχαίρει το διαιτητικό τρίο του σημερινού αγώνα με την Μάνη.
Αναλυτικά, αναφέρει: “Εκ του διοικητικού συμβουλίου συγχαίρουμε το διαιτητικό τρίο του σημερινού αγώνα με την ΑΕ Μάνης και τον κ. Παπακωνσταντίνου γιατί ήταν άψογος. Τέτοιες διαιτησίες αρμόζουν να υπάρχουν στο Μεσσηνιακό ποδόσφαιρο”.

