Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε σήμερα η ομάδα του Διαγόρα Κοπανακίου στο Νότος cafe, ενώ ακολούθησε τραπέζι της διοίκησης στο μαγαζί Β’ Τάξη του Άγγελου Γεωργιόπουλου.
Ευχαριστούμε θερμά και τα δύο μαγαζιά για την προσφορά τους. Τυχερός της βραδιάς ήταν ο ποδοσφαιριστής Δημήτρης Κυρκιλής.


