Παράγοντες ομάδων ήρθαν στα χέρια κατά τη διάρκεια του σημερινού Δ.Σ. της Super League 2. Το Πρωτάθλημα της SL2 έχει διακοπή από τις 2 Φεβρουαρίου, οι ομάδες είναι στα «κάγκελα» και παράγοντες δύο ΠΑΕ ήρθαν στα χέρια.
Ξέφυγε η κατάσταση στη διάρκεια του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League 2, που διεξήχθη την Τετάρτη (1/3) με θέμα την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος. Το ΔΣ έγινε μετά τη συνάντηση της ειδικής επιτροπής με τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, και τον πρόεδρο της Stoiximan Super League, Βαγγέλη Μαρινάκη και υπήρξε ένταση ανάμεσα στους εκπροσώπους των ομάδων.
Πηγή: liganews.gr

