Εύκολο απόγευμα πέρασε ο ΠΑΟ Καλλιθέας που επικράτησε του Δαναού Καλαμάτας.
Η διαφορά από την 1η θέση είναι στους έξι βαθμούς και πλέον το ντέρμπι που ακολουθεί με την πρωτοπόρο Στενωσιά είναι πολύ σημαντικό για την συνέχεια του πρωταθλήματος.
Ο προπονητής του ΠΑΟ Καλλιθέας Αλέξανδρος Λυκοτραφίτης μίλησε στο taklin.gr λέγοντας μας τα εξής: “Έγινε ένα καλό παιχνίδι. Συγχαρητήρια στην ομάδα του Δαναού, μπράβο στον Πέτρο Δημόπουλο για την ομάδα που παρουσίασε.
Όσο για το παιχνίδι που έρχεται είναι ένα ντέρμπι, παίζουμε στην έδρα μας με την Στενωσιά. Θα κάνουμε την προετοιμασία αυτή την εβδομάδα για το παιχνίδι αυτό. Εμείς θέλουμε μόνο τη νίκη και θα προσπαθήσουμε να την πάρουμε”.

