Τουρνουά ποδοσφαίρου θα διοργανώσει τον Ιούνιο για 2η συνεχή χρονιά ο Δαναός Καλαμάτας.
Μετά το Πάσχα αναμένεται να ξεκινήσουν οι εγγραφές των ομάδων τόσο από Καλαμάτα όσο και από την υπόλοιπη Ελλάδα.
Τα γήπεδα που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι τα δημοτικά γήπεδα και της Ένωσης εάν όλα πάνε καλά και είναι έτοιμο.
Το ΕΚΑΒ με τον Ερυθρό Σταυρό θα συμβάλουν για την ασφαλή διεξαγωγή των αγώνων ενώ διαιτητές θα είναι από την τοπική Ένωση.
Το ξενοδοχείο Elite θα φιλοξενήσει τις ομάδες που θα έρθουν εκτός Μεσσηνίας και φυσικά η τελετή λήξης θα είναι το κερασάκι στη τούρτα των τουρνουά όπως πέρυσι με πολλά events.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές μετά το Πάσχα.

