Απίστευτες δηλώσεις πραγματοποίησε μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα κόντρα στην Καλαμάτα ο προπονητής του Ηροδότου Ηλίας Φυντάνης.
Μίλησε, για δύο πέναλτι που δεν δόθηκαν υπέρ της ομάδας του, ότι τα γκολ της Καλαμάτας τόσο το 0-1 όσο και το 1-2, υπάρχουν φάουλ υπέρ του Ηροδότου που δεν δόθηκαν και μιλά με προσβλητικά λόγια για τον διαιτητή της αναμέτρησης καθώς και για τον πατέρα του. Επισης, χαρακτηρίζει το πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ 2 έως το χειρότερο πρωτάθλημα στην Ευρώπη και τέλος εύχεται στην ομάδα της Καλαμάτας να ανέβει κατηγορία του χρόνου μιας και φέτος δεν προλαβαίνει όπως δηλώνει.
ΒΙΝΤΕΟ

