Ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση του Παμίσου Μεσσήνης όπου ευχαριστεί την ΑΕ Μάνης για την φιλοξενία και τη νίκη της ενώ παράλληλα συγχαίρει την διαιτησία του αγώνα.
Η ανακοίνωση:
☘️Η διοίκηση του Πάμισου Μεσσήνης εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες στο φίλο σωματείο της ΑΕ Μάνης για την θερμή φιλοξενία. Επιπρόσθετα την συγχαίρει για το αγωνιστικό πάθος που επέδειξε κατά την διάρκεια του αγώνα και την τελική δίκαιη νίκη της.
☘️Τέλος, συγχαίρει το διαιτητικό τρίο αποτελούμενο απο τους κυρίους Α. Τσαμούρη, Π. Νικολόπουλο και Κ. Αντωνόπουλο για την άριστη διαιτησία τους, τέτοιες διαιτησίες πραγματικά κοσμούν το Μεσσηνιακό ποδόσφαιρο.
☘️Η ιστορία μας καλεί..! 100 χρόνια Πάμισος Μεσσήνης 1929!!!

