Ο Απόλλων Πεταλιδίου με ανακοίνωση πιέζει τον Δήμο Μεσσήνης για την κατασκευή του γηπέδου.
Ο γραμματέας του Απόλλων Πεταλιδίου Σπύρος Βελμαχος με ανάρτηση του αναφέρει:
Σε όλο το Δήμο γίνονται έργα σε αθλητικές εγκαταστάσεις. Στο γήπεδο Πεταλιδίου έχουμε υπόσχεση εδω και 3 χρόνια για 150.000 για παρεμβάσεις στη περίφραξη του γηπέδου, κατασκευή κερκίδας και κατασκευής αποδυτηρίων.
Παρόλα αυτα μεχρι στιγμής έχουμε δει τρεις προβολείς, καμία δεκαριά μετρά σύρμα (τσόντες) και κάποια μπεκ για το πότισμα του χλοοτάπητα που όλο το καλοκαίρι έμεινε απότιστο. Θέλουμε να ελπίζουμε ότι η Δημοτική αρχή θα κρατήσει το λόγο της. Μέχρι τότε όμως θα ζητάμε έναν αθλητικό χώρο που αρμόζει στο Πεταλίδι, τη συμπρωτεύουσα του Δήμου και πρώτο σε έσοδα του Καλλικρατικού Δήμου Μεσσήνης (παλαιός Δήμος Πεταλιδίου)

