Σπουδαία εμφάνιση και μεγάλη νίκη πέτυχε χθες στο κλειστό της Τέντας η Καλαμάτα BC επί της Νήαρ Ηστ με 75-68.
Οι “μελανόλευκοι” έκλεισαν με ιδανικό τρόπο την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος και πάνε με αέρα νικητή στα πλέι άουτ κόντρα στην Ερμιονίδα.
Δεκάλεπτα: 21-12, 35-36, 64-59, 75-68
ΚΑΛΑΜΑΤΑ B.C.: Πετρίδης, Μαργιέλης 6 (1), Διαμαντόπουλος 3, Παπαντωνίου 14 (2), Καραβάνας 11 (3), Μπαλής 9, Περρωτής 13, Καλογερόπουλος 6,
Γκιγκαούρι, Μανωλάκης 6, Μπάκας 7.
ΝΗΑΡ ΗΣΤ: Καραμήτζος 17 (2), Τηλιόπουλος 9 (2), Αούτερβαλ 3, Κουπίδης 10 (1), Οικονόμου 10 (2), Νικολαϊδης 4 (1), Αγγελόπουλος 2, Γιανναλέτσος 7, Καψάλης 2, Φουστέρης 4.


