Έφεση για τους -10 βαθμούς έχει καταθέσει ο Ολυμπιακός Ανάληψης και αύριο αναμένεται να γίνει γνωστή η απόφαση.
Μάλιστα, η έφεση έχει εκδικαστεί και υπάρχει μεγάλη αισιοδοξία ότι θα επιστραφούν πίσω οι βαθμοί και η ομάδα θα ανέβει ψηλά στο βαθμολογικό πίνακα.
Να θυμίσουμε, ότι οι βαθμοί καθώς και το χρηματικό πρόστιμο είχαν επιβληθεί μετά την ένσταση που είχε κάνει η διοίκηση κατά της ΕΠΣ Μεσσηνίας και συγκεκριμένα για τον αγώνα με την Σπερχογεία.
Εις αύριο λοιπόν τα σπουδαία…

