Ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση του ΑΟ Διαβολιτσίου όπου ευχαριστεί τον Πανιώνιο για την φιλοξενία και συγχαίρει παράλληλα το διαιτητικό τρίο της αναμέτρησης.
Η ανακοίνωση:
“Ο Α.Ο. ΔΙΑΒΟΛΙΤΣΙΟΥ αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει την ομάδα του ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ Γ.Σ.Σ. για την άψογη φιλοξενία που μας επεφύλαξε στον χθεσινό μεταξύ μας αγώνα για το πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής κατηγορίας.
Τέτοιες φιλοξενίες και σύλλογοι προάγουν το ποδόσφαιρο και γενικότερα τον αθλητισμό.
Επίσης οφείλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια στην διαιτητική τριάδα του αγώνα”.

