Ένα υπέροχο τριήμερο, στο μαγευτικό πάρκο στο Σοφικό Κορινθίας, έζησαν οι ποδοσφαιριστές της Ακαδημίας Παμίσου.
Οι νεαροί αθλητές της Ακαδημίας Πάμισου (Κ13 και Κ11 ) έζησαν όμορφες αθλητικές στιγμές, καθώς και άλλες δραστηριότητες!!
Το χαμόγελο των παιδιών, η πιο γλυκιά ανταμοιβή!!
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους!!

