Νομικά για τα οφειλόμενα από την θητεία του στην Παναχαϊκή, κινήθηκε ο Σούλης Παπαδόπουλος μετά την αποχώρησή του από τους «κοκκινόμαυρους».
Ο έμπειρος τεχνικός φέρεται να έχει έρθει σε κατ’ αρχήν συμφωνία με τη διοίκηση για την εξόφλησή του μέχρι το τέλος της σεζόν.
Εφόσον συμβεί αυτό σύμφωνα με πληροφορίες όλα θα λήξουν ομαλά, ενώ σε διαφορετική περίπτωση η Παναχαϊκή θα βάλει έναν ακόμα (οικονομικό) πονοκέφαλο στο κεφάλι της…

