Ο Κεραυνός Καλαμάτας ήταν από τις ομάδες που δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν στα πρωταθλήματα της Μεσσηνίας λόγω μη εγγραφής στο μητρώο.
Όμως, η διοίκηση με ενέργειες που πραγματοποίησε από την στιγμή που άνοιξε πάλι η πλατφόρμα, έκανε γνωστό ότι πλέον η ομάδα ανήκει στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Οπότε, αυτό σημαίνει ότι πλέον από τη νέα αγωνιστική περίοδο θα μπορεί ξανά να δώσει το παρών στα τοπικά πρωταθλήματα.

