Ο ΣΔΥΜ θέλει να σου εκφράσει την ειλικρινή του ευγνωμοσύνη και εκτίμηση για τη συμμετοχή σας στον αγώνα μας.
Η παρουσία σου και η ενθουσιώδης συμμετοχή σου στον 21ο Αγώνα Δρόμου Καλαμάτας έκαναν τη φετινή διοργάνωση μια τεράστια επιτυχία.
Ο Αγώνας δρόμου Καλαμάτας έχει γίνει ένα από τα μεγαλύτερα δρομικά γεγονότα της Πελοποννήσου και αυτό οφείλετε σε σας τους δρομείς. Η διάθεσή σας να αναλάβετε την πρόκληση και να πιέσετε τον εαυτό σας να φτάσει σε νέα ύψη αποτελεί έμπνευση για όλους μας.
Γνωρίζουμε ότι η προπόνηση και η προετοιμασία για έναν αγώνα απαιτεί χρόνο, προσπάθεια και αφοσίωση και είμαστε ευγνώμονες που επιλέξατε να μοιραστείτε το ταξίδι σας μαζί μας.
Η ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε από σας στην πλατεία της πόλης μας με οικογένειες , παρέες φίλων και ομάδες δρομέων ήταν κάτι πραγματικά εκπληκτικό. Φανταστικές ήταν και οι εικόνες του τερματισμού με πρόσωπα γεμάτα χαμογελά και ενθουσιασμό.
Θα θέλαμε επίσης να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στους εθελοντές που συνέβαλαν με το χρόνο και τις προσπάθειές τους στην επιτυχία της εκδήλωσης.
Η φετινή διοργάνωση μας γεμίζει με ένα αίσθημα υπερηφάνειας και χαράς γνωρίζοντας ότι έχουμε μια τόσο όμορφη κοινότητα δρομέων και υποστηρικτών. Ραντεβού λοιπόν του χρόνιου στον Αγώνα της πόλης μας να ζήσουμε νέες υπέροχες στιγμές.
Στο βίντεο θα δείτε στιγμιότυπα του αγώνα στην όμορφη πόλη μας.
Ευχαριστούμε την autounion.gr car rental για την χορηγία του βίντεο και τον Tsafos Vasilis για την κάλυψη του αγώνα.
Σας ευχαριστούμε και πάλι για τη συμμετοχή και την υποστήριξή σας στο Αγώνα Δρόμου Καλαμάτας.
Χρήστος Μπένος
Ολγα Ρεϊτζοπουλου Χοχολη Thodwrhs Diamantopoulos Giorgos Veves Leonidas Ale Georgia Poulopoulou Litsa Misiari @panagiotis kampas

