Πυρ και μανία είναι στον Πάμισο Μεσσήνης με τον ορισμό του Αποστολή Καυκά στον τελικό του Κυπέλλου Μεσσηνίας.
Ο Αντιπρόεδρος της ομάδας Γιώργος Πετρουλάκης, τόνισε στην σημερινή συνέντευξη τύπου ότι είχαν ζητήσει τον μη ορισμό του, στα παιχνίδια της ομάδας του καθώς όπως τονίζουν έχουν έντονα παράπονα τόσο για την μεγάλη ομάδα όσο και για την Ακαδημία Παμίσου.
Κάτι τέτοιο δεν τηρήθηκε όπως συνεχίζουν να υποστηρίζουν από την Επιτροπή Διαιτησίας και σήμερα το βράδυ θα πραγματοποιηθεί έκτακτο διοικητικό συμβούλιο για να αποφασίσουν τι μέλλει γενέσθαι.
Πάντως, ο κ. Πετρουλάκης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο η ομάδα να κατέβει στον αγώνα με την Μάνη με την παιδική ομάδα.

