Αύριο το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η επαναληπτική γενική συνέλευση στην ομάδα του Παπαφλέσσα Βλαχοπούλου.
Η σχετική ανακοίνωση:
“Καλούνται τα μέλη και φίλοι του συλλόγου στην επαναληπτική γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί στις 17/05/24 και ώρα 20:00 στα Γραφεία της ομάδας”.
Εκ του Δ.Σ

