Ανακοίνωση από την διοίκηση του Δίων Κυπαρισσίας όπου ευχαριστεί όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό της ομάδας.
Η σχετική ανακοίνωση:
“Η ομάδα του Διωνα ,η Διοίκηση ,το τεχνικό επιτελείο και οι αθλητές θελουμε να εκφράσουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ ,σε όλους όσους στάθηκαν δίπλα μας σε αυτό το ταξίδι της Γ Εθνικής που ολοκληρώθηκε μετά από 3 χρόνια επιτυχής παρουσίας και κατακτώντας την 5η θέση χάνοντας την παραμονή στον τελευταίο αγώνα των playout. Μια επιτυχία που ανήκει σε όλη την Κυπαρισσια.
Ευχαριστούμε θερμά σε όλους όσους στάθηκαν δίπλα μας τους χορηγούς μας, τους θεσμικούς παράγοντες και πάνω από όλα όλο τον κόσμο που βοήθησε με την φωνή του και την παρουσία του εντός και εκτός γηπέδου.
Συνεχίζουμε εδώ ενωμένοι προάγοντας τον αθλητισμό , την παιδεία αλλά και την ελπίδα για ένα καλύτερο αθλητικό κόσμο.
ΔΙΩΝ μια πόλη μια ομαδα
Ευχαριστούμε
Εκ της Διοίκησης

