Ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση του ΠΑΟΚ Ασπροχώματος όπου συγχαίρει όλες τις ομάδες όλων των κατηγοριών για την κατάκτηση της ανόδου καθώς και τον Πάμισο Μεσσήνης για το Κύπελλο Μεσσηνίας ενώ παράλληλα εύχεται σε όλη την ποδοσφαιρική Μεσσηνία καλό καλοκαίρι.
Η σχετική ανακοίνωση:
“Με την ολοκλήρωση των πρωταθλημάτων της ΕΠΣ Μεσσηνίας το ΔΣ του Π.Α.Ο.Κ Ασπροχώματος συγχαίρει τις πρωταθλήτριες ομάδες όλων των κατηγοριών και ομίλων (Εράνη Φιλιατρών, Μιλτιάδης, Αστέρας Βαλύρας, και Στενωσιά) καθώς και τον κυπελλούχο Μεσσηνίας Πάμισο Μεσσήνης για την φετινή πορεία και επιτυχία τους, και εύχεται σε όλη την ποδοσφαιρική Μεσσηνία καλό καλοκαίρι”.

