Στο Βελιγράδι θα ταξιδέψει ο ΑΟ Πατίστα 21 με 26 Ιουνίου για ποδόσφαιρο και επίσκεψη σε τουριστικούς προορισμούς.
Η σχετική ανακοίνωση:
Επιστροφή στην κανονικότητα για τα τμήματα του Α.Ο.Π.Κ ΠΑΤΙΣΤΑ,γιατί όπως λέει και ο υπεύθυνος της ακαδημίας & προπονητής μας κ.Κακαλετρης: Η μπάλα στο εσωτερικό της δεν έχει αερα,έχει όνειρα,ελπίδες και κίνητρα…
21 με 26 Ιουνίου θα είμαστε Βελιγράδι!!!!!
Στην μετά covid εποχή,ξαναρχίζουμε τις δραστηριότητες οπου τα παιδιά θα θυμούνται για μια ζωή!!!!
Ένα εξαήμερο γεμάτο ποδόσφαιρο,αλλά και επισκέψεις σε πανέμορφους τουριστικούς προορισμούς για τους ποδοσφαιριστές και τις ποδοσφαιρίστριες μας.

