Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα η 3η γενική συνέλευση στην ομάδα του Παπαφλέσσα Βλαχοπούλου. Πολλά άτομα έδωσαν το παρόν και έτσι υπήρξε ενδιαφέρον για τις τύχες της ομάδας.
Την ερχόμενη Κυριακή 18 Ιουνίου θα πραγματοποιηθούν εκλογές για να αναδειχθεί το νέο διοικητικό συμβούλιο.

