Χθες πραγματοποιήθηκε το μεγάλο ντέρμπι μεταξύ Μπαμπάδων και παιδιών. Οι πρώτοι απέδειξαν ότι η τέχνη δεν ξεχνιέται και χάρισαν χαμόγελα στα μικρά Παμισάκια.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους γονείς, συνοδούς και τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας Δημήτρη Φιλόπουλο και Στάθη Βλάχο που μας τίμησαν με τη παρουσία τους.
☘️ Από τι καταλαβαίνετε, σκορ δεν κρατήθηκε καθώς νικητές είμασταν όλοι μας☘️
☘️ Χρέη διαιτητή ανέλαβε ο έφορας της ομάδας μας, Ηλίας Αποστολόπουλος☘️
☘️ Ραντεβού του χρόνου☘️
☘️94☘️
#supportyoullocalteam #wegrowuptogether #pamisos☘️


