Για 15η συνεχή χρονιά ο έμπειρος αμυντικός και αρχηγός του Παμίσου Μεσσήνης Δημήτρης Φιλόπουλος θα συνεχίσει να φορά τα “πράσινα”.
Η σημαία λοιπόν μένει στον ιστό της και ξεκινά επίσημα ο σχεδιασμός εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Η σχετική ανακοίνωση:
☘️15 και συνεχίζουμε…☘️
☘️ Γιατί πάνω απ’ όλα είναι το ΕΜΒΛΗΜΑ ☘️
☘️ Γιατί ο ΠΑΜΙΣΟΣ είναι η ΠΑΡΕΑ☘️
☘️ Γιατί είναι ο ΑΡΧΗΓΟΣ μας ☘️
☘️ Η ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ( καθόλου κλισέ)☘️
☘️ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ☘️
☘️ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ☘️
☘️ 94 ☘️
#messini#supportyourlocalteam

