Ο Πολύβιος ΑΕΜ το πρωί της Τετάρτης (05/07) ανακοίνωσε την ανανέωση συνεργασίας του με τον Γιώργο Σιαμπή, ο οποίος θα βρίσκεται στο ρόστερ της ομάδας της Μεγαλόπολης και την επόμενη αγωνιστική περίοδο στην Α1 κατηγορία της ΕΚΑΣΚΕΝΟΠ.
Αναλυτικά η λιτή ανακοίνωση του Πολύβιου ΑΕΜ, αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Η ομάδα μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοίνωση την ανανέωση συνεργασίας με τον αθλητή Γιώργο Σιαμπη! Του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία!».
Πηγή: contraepithesi.gr

