Άκαρπη αποδείχθηκε η πρώτη γενική συνέλευση στην ομάδα της Κυπαρισσίας. Έτσι, ορίστηκε νέα για μεθαύριο, Τετάρτη.
Η σχετική ανακοίνωση:
Άκαρπη η πρώτη Γενική συνέλευση της ομάδας. Ορίζεται δεύτερη γενική συνέλευση την Τετάρτη 19/7 και ώρα 21:30 στην αίθουσα του Δημοτικού συμβουλίου στο Δημαρχείο.

