Σημαντική μεταγραφική ενίσχυση για τον Ολυμπιακό Ανάληψης που ήρθε σε συμφωνία με τον Κώστα Κανελλόπουλο.
Ο ταλαντούχος επιθετικός είπε το μεγάλο ναι στην πρόταση των διοικούντων και έτσι θα ενισχύσει σημαντικά το συγκρότημα των “ερυθρόλευκων” στο πρωτάθλημα της Α’ Τοπικής.
Αποκτήθηκε από την ομάδα της Θύελλας Μερόπης ενώ έχει αγωνιστεί ακόμα σε Εθνικό Μελιγαλά, Καλαμάτα επί Δ’ Εθνική, Διαβολίτσι και Πανθουριακό.
Η ανακοίνωση:
Η ομάδα μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Κώστα Κανελλόπουλου.
Γνωστός για την διαδρομή και την ποιότητα του στα μεσσηνιακά γήπεδα, πιστεύουμε πως θα βοηθήσει τα μέγιστα στην καινούργια προσπάθεια της ομάδας μας.
Έχει αγωνιστεί σε Θύελλα Μερόπης, Εθνικό Μελιγαλά, Καλαμάτα, Διαβολίτσι και Πανθουριακό.
Κώστα καλή σεζόν με υγεία και επιτυχίες!!!

