Σημαντική μεταγραφική ενίσχυση για τον Πανθουριακό που ήρθε σε συμφωνία με τον Δημήτρη Πιτσιλή.
Ο ικανότατος μεσοαμυντικός και εκ των αρχηγών του ΑΟ Διαβολιτσίου, μετά από τέσσερα χρόνια φεύγει ως φίλος από τους “νερατζούρι” και θα συνεχίσει την καριέρα του, στην ομάδα της Θουρίας.
Σίγουρα, ακόμα μία μεγάλη προσθήκη για τον Πανθουριακό που δείχνει ότι και φέτος θέλει να κάνει πρωταθλητισμό.
Τέλος, η έναρξη προετοιμασίας έχει οριστεί για την προσεχή Δευτέρα 21 Αυγούστου, στο γήπεδο Μεσσηνιακού.

