Τον βασικό κορμό της περσινής χρονιάς κρατά η διοίκηση του ΠΑΟΚ Ασπροχώματος.
Έτσι, σήμερα οι άνθρωποι της ομάδας γνωστοποίησαν την παραμονή των Μάρκου Παναγιωτίδη (θα είναι και προπονητής τερματοφυλάκων), Χρήστου Παχτίτη, Ελόριαν, Γιώργου Κρίκα, Παναγιώτη Κρίκα, Γιάννη Σακκά, Γιάννη Ντούλη, Χρήστο Παυλέα, Παναγιώτη Μαραγκό, Σωτήρη Καρτερολιώτη, Γιώργο Σπηλιώτη και Παναγιώτη Κοκκορόγιαννη.
Από κει και πέρα, η διοίκηση γνωστοποίησε την λύση συνεργασίας μέσα σε φιλικό κλίμα και κοινή συναινέσει με τον προπονητή Ηλία Λούτα.

