Ακόμα μία σημαντική ανανέωση στην ομάδα του Ολυμπιακού Ανάληψης με την παραμονή του επιθετικού Μανώλη Κοντομανωλόπουλου.
Η ανακοίνωση:
Με μεγάλη χαρά η διοίκηση του Ολυμπιακού Ανάληψης Μεσσήνης ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον επιθετικό Μανώλη Κοντομανωλόπουλο.Μανωλη καλή σεζόν με υγεία και πολλά γκολ!!!

