Κάλεσμα της διοίκησης του Ολυμπιακού Ανάληψης στον κόσμο της ομάδας εν όψει του αγώνα του Σαββάτου με αντίπαλο την Κυπαρισσία να δώσει το παρών στο γήπεδο.
Η σχετική ανακοίνωση:
ΣΑΒΒΑΤΟ 21/10
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 19:00
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ – ΑΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
Η διοίκηση της ομάδας καλεί όλους τους φίλους της ομάδας και όλους τους φίλους του ποδοσφαίρου να τιμήσουν με την παρουσία τους φέτος την ομάδα μας.
Ο σύλλογος μας φέτος κάνει μια πολύ σπουδαία προσπάθεια φτιάχνοντας ένα κράμα νεαρών μαζί με έμπειρων ποδοσφαιριστών με στόχο την άνετη παραμονή και την μύηση των νέων προερχόμενων από τον Πάμισο σε αγώνες Α’ Τοπικού.
Η δύναμη μας, εσείς!!!!

