Μετά από τρία χρόνια ο ΑΟ Φυτειάς θα αγωνιστεί και πάλι εντός έδρας. Συγκεκριμένα, θα υποδεχθεί την Κυριακή στο γήπεδο Π. Μπαχράμης τον Ολυμπιακό Καλαμάτας.
Η διοίκηση σε ανακοίνωση της καλεί τον φίλαθλο κόσμο να δώσει το παρών.
Η σχετική ανακοίνωση:
Μετά από σχεδόν 3 ολόκληρα χρόνια η ομάδα μας παίζει ξανά εντός έδρας αγώνα την Κυριακή 5/11 στο γήπεδο “Παν. Μπαχράμης” για την 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό Καλαμάτας στις 3 το μεσημέρι.
Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο για να γίνετε ο 12ος παίκτης και όλοι μαζί να πανηγυρίσουμε την πρώτη μας νίκη!
Forza ΑΟΦαρα…
🔴⚪🔴⚪🔴⚪

