Ο αρχηγός του Παπαφλέσσα Βλαχοπούλου Κώστας Κωσταράκης με δήλωση του, μετά και τα όσα έγιναν με τα δελτία, αναφέρει τα εξής:
Η δήλωση του:
“Ευχαριστούμε την ομάδα του Νέου Άρι, τον πρόεδρο και την διοίκηση γιατί από την αρχή μέχρι που έφτασαν τα δελτία στο γήπεδο ήθελαν να παίξουμε. Δεν ξέρω αν άλλη ομάδα θα περίμενε τόση ώρα.
Ευχαριστούμε και την διαιτησία για την υπομονή που είχε και περίμενε να έρθουν αλλά υπάρχουν κανόνες και δεν γινόταν κάτι άλλο”.

