Συνεχίζεται το ταξίδι του Αργη Καλαμάτας στο πρωτάθλημα της Α2 Ανδρών. Αυτή την φορά με τον 1ο εντός έδρας αγώνα στην Α2.
Στα πλαίσια της 3ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Α2 Ανδρών, την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023 στις 13:00 στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Καλαμάτας, θα αντιμετωπίσει την ομάδα του Ο.Φ.Η..
Να είστε ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!! Μαζί γράφουμε ιστορία…

