Ως γιορτή βλέπουν άπαντες στον Ακρίτα Κορώνης την αυριανή αναμέτρηση κόντρα στην Εράνη Φιλιατρών για την ημιτελική φάση του Κυπέλλου Μεσσηνίας.
Ο Ακρίτας για πρώτη φορά έφθασε μέχρι τους “4” του θεσμού και θα αντιμετωπίσει την περσινή πρωταθλήτρια της Α’ Τοπικής που φέτος αγωνίζεται στην Γ’ Εθνική κατηγορία.
Απέναντι, λοιπόν στην πολυνίκη του θεσμού η Κορώνη θα προσπαθήσει για το καλύτερο και προπάντων να ευχαριστηθούν οι παίκτες τον αγώνα.

