Τέσσερις ποδοσφαιριστές απέκτησε σήμερα, τελευταία ημέρα των μεταγραφών, ο ΑΟ Στενωσιάς.
Η σχετική ανακοίνωση:
Ανακοινώνουμε την προσθήκη 4 ποδοσφαιριστών για την ομάδα μας.
Από αριστερά προς τα δεξιά,
1)Ηλιόπουλος Φώτης-Επιστροφή στην ομάδα μας ύστερα από το πέρασμά του από τον Παπαφλέσσα Βλαχόπουλο.
2)Βλαχάκης Αναστάσιος, Επιθετικός από τον Αστέρα Βαλύρας.
3)Ηλιόπουλος Αθανάσιος, Επιστροφή στην ομάδα μας ύστερα από το πέρασμά του από τον Παπαφλέσσα Βλαχόπουλο
4)Μισός Δημήτρης- Από Εθνικό Μελιγαλά.
Σας ευχόμαστε να έχετε Υγεία και καλή ποδοσφαιρική σαιζόν..

