Στην ιστορική Γενική Συνέλευση η οποία πραγματοποιήθηκε χθες στη Θεσσαλονίκη ήταν παρούσα και η πρόεδρος του ΑΟ Πατίστα κ. Σταυρούλα Μακρή. Επίσης το παρών έδωσαν ο τεχνικός διευθυντής της μικτής Μεσσηνίας κοριτσιών κ.Κακαλετρης Νικόλαος και το μέλος της Ε.Π.Σ Μεσσηνίας και υπεύθυνος στα τμήματα υποδομής αγοριών & κοριτσιών κ.Αλαμαρας Πέτρος,η Ενωση Σωματείων Ποδοσφαίρου Γυναικών, έχει πλέον το πρώτο της διοικητικό συμβούλιο.
Η διοίκηση και όλος ο οργανισμός του Α.Ο.Π.Κ ΠΑΤΙΣΤΑ θα ήθελε να εκφράσει στον κ.Αντώνη Κιουρεκτσίδη τα συγχαρητήρια τους για την εκλογή του στο τιμόνι του γυναικείου ποδοσφαίρου στην χώρα μας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η εμπειρία σας στο γυναικείο ποδόσφαιρο,θα αποτελέσει μεγάλο πλεονέκτημα για την περαιτέρω εξέλιξη του.
Ευχές για καλή θητεία στον πρόεδρο και τα εκλεγμένα μέλη του .

