Το Πρωτάθλημα Ελλάδος ξεκινά τέλος Μαρτίου με τον Καλαματιανό αναβάτη Γιώργο Σπύρη να συμμετέχει και φέτος με τα χρώματα του σωματείου ΛΕΜΟΚΑ.
Σε ερώτηση αν θα είναι και για αυτήν την χρόνια ενεργός δεν μας απάντησε με σίγουρια καθώς έχει κάνει κάποιες επαφές ο ίδιος και ο μάνατζερ για υποστήριξη αλά ακόμα δεν υπάρχει κάτι σίγουρο.
Όπως και να έχει θα στηθεί στην μπάρα εκκίνησης σε κάποιος αγώνες. Για την ιστορία να πούμε ότι ο Σπύρης είναι ο ενεργός αθλητής σε αγώνες μοτοσυκλέτας αρκετά χρόνια και με αρκετές διακρίσεις.


