Τέλος, στο αρνητικό σερί των τελευταίων αγωνιστικών έβαλε ο ΑΟ Στενωσιάς που νίκησε με 3-0 το Καλό Νερό.
Η ομάδα της Πυλίας, πήρε το τρίποντο που ήθελε και παρέμεινε στην 2η θέση του βαθμολογικού πίνακα, μία θέση που οδηγεί στην άνοδο στην παραπάνω κατηγορία.
Από κει και πέρα, την Κυριακή ακολουθεί ένα δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι με αντίπαλο τον Μεσσηνιακό.
Ο τερματοφύλακας του ΑΟ Στενωσιάς Μάνος Μανικάκης μίλησε στο taklin.gr.
“Καταφέραμε να πάρουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα”
“Όσον αφορά το παιχνίδι που μας πέρασε είχαμε την κυριαρχία, με τις οδηγίες του προπονητή μας καταφέραμε να πάρουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα”.
“Να πάρουμε τη νίκη με Μεσσηνιακό”
“Τώρα, το επόμενο παιχνίδι είναι με την ομάδα του Μεσσηνιακού. Ξέρουμε ότι θα είναι δύσκολο ματς, εμείς όμως θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε”.

