Την δεύτερη συνεχόμενη νίκη στο πρωτάθλημα της Γ’ Τοπικής και του Β’ όμιλου πήρε η ομάδα των Τιτάνων που νίκησε με 3-0 τον Αίαντα Καλαμάτας.
Όλα τα γκολ σημειώθηκαν στο δεύτερο ημίχρονο. Στο 59′ ο Ντάσης έκανε το 1-0, στο 63′ ο Μάλι το 2-0 και στο 83′ ο Μπαρδουνιώτης το τελικό 3-0.
Διαιτητής του αγώνα ήταν ο Φλέσσας με βοηθούς τους Ζιάκα και Τσουγκρή.
ΤΙΤΑΝΕΣ:
ΑΙΑΝΤΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ:

