Την Κυριακή 23 Ιουνίου η διοίκηση του Παπαφλέσσα διοργανώνει πανηγύρι στο Βλαχόπουλο.
Θα σερβίρεται ζεστή γουρνοπούλα και παγωμένη μπύρα. Καλλιτεχνική επιμέλεια: Χρήστος Λυμπερόπουλος.
Τέλος, μετά την διεξαγωγή του πανηγυριού θα αρχίσει και ο προγραμματισμός εν όψει της νέας σεζόν.


