Αποχώρηση από το πόστο του γενικού αρχηγού στην ομάδα του ΑΟ Σπερχογείας.
Ο Γιώργος Ασημακόπουλος, έκανε γνωστό ότι δεν θα συνεχίσει στους “ταύρους” και τη νέα αγωνιστική περίοδο, βλέποντας και ο ίδιος την αδράνεια που υπάρχει στο διοικητικό κόμματι.
Ο κ. Ασημακόπουλος, ανέλαβε μία θέση πολύ σημαντική και δύσκολη σε έναν σύλλογο και τα κατάφερε εξαιρετικά μέχρι την τελευταία ημέρα.

