Ο ποδοσφαιριστής Περικλής Δημητρίου έλυσε την συνεργασία του, με τον ΑΟ Μιλτιάδη και δεν θα συνεχίσει στους “μελανόλευκους”.
Αποκτήθηκε, από την Εράνη Φιλιατρών όπου αγωνίστηκε πέρυσι στο πρώτο μισό της σεζόν, αγωνίζεται ως μεσοεπιθετικός ενώ ακόμα έχει παίξει σε ΑΟ Διαβολιτσίου, Παναιτωλικό, ΑΕΚ (Κ17, Κ19), ενώ τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα τα έκανε στην ομάδα της Ομόνοιας.
Ήδη, έχει δεχθεί κρούση από Εράνη Φιλιατρών, Πάμισο Μεσσήνης και Πανθουριακό.

