Η διοίκηση του Πανθουριακού ήρθε σε συμφωνία με τον ποδοσφαιριστή Άρη Σταματελόπουλο, που αποτελεί την πρώτη προσθήκη εν όψει της μεταγραφικής περιόδου.
Ο 29χρονος δεξιός μπακ έλυσε την συνεργασία του, με τον Πάμισο Μεσσήνης και επιστρέφει στην ομάδα της Θουρίας.
Ο Σταματελόπουλος εκτός από το Διαβολίτσι, έχει αγωνιστεί στον Πάμισο, στην Καλαμάτα, στον Τέλλο Άγρα, στην Στενωσιά, στην Ομόνοια και στον Μεσσηνιακό.
Πρόκειται για πολύ σημαντική και σπουδαία κίνηση απο πλευράς Πανθουριακού που δυναμώνει κατά πολύ μετά τις τελευταίες αποχωρήσεις.

