Επέστρεψε στην ομάδα του ΓΣ Γαργαλιάνων ο Δημήτρης Λαφτσίδης.
Η σχετική ανακοίνωση:
Ο σύλλογος ανακοινώνει καινούρια συνεργασία με τον γνώριμο στους Γαργαλιάνους, Δημήτρης Λαφτσίδη, ο οποίος αγωνίστηκε στον σύλλογο την σεζόν 2021/22.
Δημήτρη, χαιρόμαστε που ξανασμίγουμε και ελπίζουμε μαζί να πάμε ακόμα πιο ψηλά την ερχόμενη σεζόν!

