Δεύτερη μεταγραφική κίνηση για τον Μεσσηνιακό που ήρθε σε συμφωνία με τον Άγγελο Δικαιουλάκο.
Αποκτήθηκε από τον Πανθουριακό ενώ ακόμα έχει αγωνιστεί σε Ομόνοια και Κ17 Καλαμάτας.
Να σημειωθεί ότι η πρώτη προσθήκη είναι ο Θοδωρής Παπαδόπουλος από τον Παναθηναϊκό Καλαμάτας.

