Παρελθόν από την ομάδα του ΑΟ Στενωσιάς αποτελεί ο ποδοσφαιριστής Ηλίας Φλέσσας.
Ο παίκτης έλυσε την συνεργασία του, για επαγγελματικούς λόγους, ευχαριστεί τον πρόεδρο και τα μέλη της διοίκησης για την άψογη συνεργασία που είχαν καθώς και την τεχνική ηγεσία με τους συμπαίκτες του και πλέον αναζητά τον επόμενο σταθμό στην ποδοσφαιρική του καριέρα.
Ο 33χρονος μέσος έχει ακόμα αγωνιαστεί σε Πανιώνιο Καλαμάτας, Τέλλο Άγρα, Χανδριναϊκό, ΑΟ Φυτειάς, Ομόνοια, Ολυμπιακό Καλαμάτας, Ασπρόχωμα, Εράνη, Κορώνη, Αβία, Παπαφλέσσα Βλαχόπουλου και Ερασιτέχνες Καλαμάτας.
Τέλος, ήδη βρίσκεται σε επαφή με τους ανθρώπους του Αστέρα Βαλύρας και σήμερα θα ξεκαθαρίσει θετικά ή αρνητικά.

